2012

2012-01-01 @ 14:51:28

Helt sjukt att det nu är tvåtusentolv -
Året jorden går under.
Som många, väldigt många, har sagt och skrivit så kommer detta året bli helt grymt! Många nya mål ska sättas upp och planer för att verkligen nå och lyckas med dessa mål.
2011 ville jag kvala medelsvår men jag lyckades inte. varför? Hade jag för höga mål/förväntningar, hade jag inte planerat upp hur jag ville ta mig dit eller vad var det nu som satte stopp?
Jag vet inte.
Men jag vet att jag la alldeles för lite energi på Potion under sommaren vilken är ett misstag jag inte kommer göra om nästa år. Jag ska inte låta mitt chokladätande för krossat hjärta låta mig ta tiden som jag borde ha lagt på det jag älskar. Så är det, that's it, punkt slut.
Tvåtusentolv kommer förändra mycket, läskigt mycket egentligen. Skolan, hästarna, ridningen, vänner och ja, även er. Jag kommer inte längre blogga på Ameliadegerman.blogg.se Läskigt va? ;)
Här har jag bloggat en väldigt lång tid men jag kommer hoppa över till en annan blogg. Åtminstonde ett tag så får vi se hur det slutar, dock kommer jag inte länka dit än då jag anser attd et finns lite saker att ändra. Dessutom vill jag komma in i det. Men jag hoppas ni läsare som troget följt mig i tårar och skratt kommer följa samma tjej (och en till) på den bloggen. jag lyckades verkligen låta som en storbloggare där! ;)
Kommer inte säga mer än sommar 2011 och visa denna bild, men jag tror många kommer på vem det är jag kommer blogga tillsammans med..? ;)
Update: blir inte så.

Mitt kunde inte sluta bättre och kunde inte fått bättre början på 2012! Jo, visst finns det saker som kunde gått bättre.. Men, helvete vad kul det var!! :D
Färlåt ordvalet men kunde inte förklara bättre. Tack Frida för att du fick mer mig och tack till alla underbara människor som var där. & ta er som inte kan låta andras saker vara och som måste förstöra med onödiga bråk. -.-
innan jag stack och innan jag var färdig fixad, håret skulle fixas och läppstift på!
Jag och Friday aka Frida, pussssss
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0