Äta medicin och vara glad

2012-01-25 @ 11:47:18
Måste pallra mig upp från sängen nu då jag måste ta mina tabletter! Dessutom är jag lite småhungrig.. Det är lite surt att mamma inte är hemma för då hade jag kunnat be henne... ;)
Haha, nä men måste även försöka leta upp portions papper som är helt borta... Vart har jag lagt dem????????????????
Skum bild... Men precis så känner jag mig!
För er som undrar så är jag hemma från skolan idag då jag är trött i hela huvudet, har ont i magen och blir illamående i omgångar. Mitt i allt hade jag jätte svårt att sova inatt, var uppe alldeles för länge och vad jag än gjorde så kunde jag inte somna.
Igår umgicks jag med Alice och Frida, Fanny var också med på något vänster. Haha ;) Goa brudar!
Sedan kom jag hem och stoppade i mig alla tabletter jag glömt under dagen -.- för att sedan deppsnacka med Clara♥ och efter det ut en runda med Philip.  Ja, efter det snackade jag med Hugo och löste väl det mesta. Är dock orolig men jag älskar honom verkligen!
Men nu måste jag verkligen gå upp ur sängen.
Kommentarer
Postat av: Claris

Fina Amelia <3 allting kommer bli bra!

2012-01-25 @ 15:55:34

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0