Baby, det är inte längre samma sak mellan oss

2012-01-02 @ 21:42:04
Börjar inlägget med att säga- JAG VILL SE CAMP ROCK 2!!!! Varför är min data krajj? :( Hade alla filmer där på ju.. Haha!

Kvällens sällskap blir en godis skål & musik, ska även sätta igång tv:n och kolla om någonting roligt visas. Troligen inte en måndag men ja.. Dagen har verkligen gått fort men har ändå hunnit med massa bra grejer! Imorgon ska jag upp tidigt och åka ut till stallet direkt. :) Markarbete med hinder står på schemat.
Blir nog kanonens! Eftersom mamma ska vara med och hjälpa mig så tar jag med kameran, låter inte det jätte bra..?
& så måste jag bara be er kolla hennes blogg, übersöt tjej!
Fick denna kommentaren när jag skrev att jag skulle fortsätta blogga själv, kolla hennes blogg här!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0