dagens stalloutfit & klagomål

2012-01-06 @ 01:17:54
Svea jacka
Kingsland ridbyxor
Kingland strumpor
Kawasaki skor
(Kawasaki är grymt mycket skönare och snyggare än converse, bara så ni vet! ;)
Ridpasset idag gick uselt, helt värdelöst! Eller okej, han arbetade helt underbart i skritten och delvis trav. Jobbade under sig, var mjuk i båda sidorna, var arbetsam och jag red å njöt helt enkelt! Kändes så fruktansvärt bra!!! Dock när vi kom till galoppen så bara drog han, flackade med bakbenen (vilket jag verkligen hatar! Stör mig grymt när jag ser bilder på när folk rider, hästen kröker lite på nacken men bakdelen är någon helt annan stans och texten är "kolla vad fint det går!!"Big hate!)
Tog fram några bommar och tänkte att han borde lugna ner sig lite då och bli mer uppmärksam på mig. Resultatet blev helt tvärtom, han drog något bocksprång och var mer eller mindre okontaktbar. Men vet ni? Vi tar nya tag till nästa ridpass! :)
Kan faktiskt inte alltid gå bra.. Även om man ibland önskar det.

Älskling<3
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0