Dressyrträning, kanon gick det!! Dressyrponny<3

2012-01-10 @ 20:02:05
Haha, läste igenom föregående inlägg som jag skrivitnfrån mobilen och det var katastrof! Hur många fel var det inte?! Fixade iallafall dem jag kunde hitta så nu ser det bättre ut. Alltså Gud... Illa!
Hemma från dressyrträning,mat varit det ett tag och fryser fortfarande. Det är verkligen jätte kallt ute, dessutom hade jag glömt vantar. Ett tag ville jag bara sätta mig på marken och gråta över händerna!
Ska få i mig lite mat, ta en VARM dusch och sedan förhoppningsvis orka slänga upp resten av bilderna på mig och potion när jag har klänning.  Har verkligen haft fullt upp i helgen så har inte hunnit med allting... Dessutom kommer faktiskt inte bloggen i första hand, har lite viktigare saker för mig..
Btw så är jag så jävla sur på en viss person, lågt att snacka skit om mig till ****, jag vet att du läser detta! (:
Puss
image description
Tänkte på skolan när jag såg bilden, galet vilka underbara klasskompisar jag har! Nu kör vi sista terminen i åttan! Imorgon börjar det igen
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0