Förlåt för kass uppdatering idag

2012-01-29 @ 22:15:17
Hugo sov här natten till idag och dagen har gått åt till allt möjligt. Vi gick upp till Borgholms slottsruin och tog lite kort där och nere vid vattnet i skogen på väg till ruinen. Kan verkligen inte klaga på Ölands natur, det är helt galet mysigt och fint uppe på allvaret med den orörda snön!
Dock klagade han på att jag aldrig blev klar, haha! När jag väl börjat fotografera blir jag aldrig klar, älskar att fixa med ljuset, olika vinklar, avstånd men framförallt ljuset. Dunder roligt, för mörkt-för ljust och tillsist få in det perfekta ljuset i bilden, från rätt håll!
Sedan kom Andrea lite senare och vi färgade mitt hår för andra gången, då det blev väldigt fläckigt första omgången. Blev väldigt bra men kan inte visa er just nu då jag bloggar från ipaden men det finns bild på facebook för er väldigt nyfikna, annars kommer det senast imon! :)
Bilderna nedan är från första färgningen.
Jag älskar min pojk med dundergulliga lockar! :D haha, har krupit ner med hans Hugo luktande tröja och kollar på shrek 1 tillsammans med min kissemiss, hur go film?!
Godnatt! 
Kommentarer
Postat av: Mahah...

Asså ni är bara FÖR söta!!

2012-01-29 @ 22:23:17

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0