Försök inte trycka ner mig, jag är redan på botten'

2012-01-25 @ 19:53:56
Det gick jätte bar på ATG idag, Potion skötte sig super! Vi skulle nämnligen slutmäta honom, så det var inget alvarligt så.. Dock var jag jätte nervös över att han skulle bli för hög för det hade verkligen inte slutat bra.. Men det var inget tal på det. Han hade växt en halv centimeter sedan förra gången och det slutade på 137 cm! Perfekt! :D
.
Dock så har min hälsa sjunkit så lågt ner den bara kan, känns det som. Känner mig febrig, huvudvärk, illamående, svartnar för ögonen ett par sekunder när jag reser mig efter att ha legat ner, blir jätte lätt andfådd och har blivit jätte förkyld. Ska in till Kalmars sjukhus imorgon. Det kan sluta så illa att jag inte får träna på flera veckor. 4+
Säger dem det så vet jag inte vad jag gör. Det kommer alltså mena att jag inte får rida, jogga, springa, anstärnga mig på något sätt. Får knappt borsta min älskling för att det kan bli ansträngande.
Jag har knappt någon styrka i kroppen alls.. Allting faller isär. Är så besviken på livet, vad har jag gjort för att förtjäna det här?
Kan inte göra annat än att hoppas på det bästa imorgon.. -Snällasnällasnällasnälla.
Förstår inte att jag måste skriva det här.. Men är det så illa som det kan vara, så blir jag tvungen att hitta en ryttare som kan rida Potion och eftersom det inte finns någon här i närheten jag känner skulle klara av honom, han är inte lätt, så måste han åka iväg... </3

Bild från ATG idag. Prinsen♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0