frågor och kommentarer ang inlägg

2012-01-07 @ 01:41:59
När jag tränar utöver ridningen så är jag oftast med Andrea. Våra "träningspass" kan verkligen innerhålla allt möjligt! Jogg, powerwalk, styrkepass (så gott som det går utan gym och sådana redskap) osvosv.. Vi riktar oss gärna på ett område. Tex: Armar, ben, rumpa, mage m.m. Tips: Ni med "smartphone" (mobil med appar, market/ app store) sök upp bra träningsappar! Jag vet en hel del med bra  (;
Mer bilder kommer imorgon eller senare idag, det lovar jag er. Just nu är det så himlans sent och jag måste vända tillbaka på dygnet, somnade vid 08 idag.. Inte okej med tanke på att skolan börjar på onsdag!
Jag hade helt glömt bort det inlägget som jag sagt att jag skulle fixa men ska ta lite bilder någon dag och visa för och efter, då jag tror ni får en bra bild över hur det ska se ut enligt mig. Dessutom är han hårig överallt just nu och det är inte snyggt! Måste fixa på hans man också som även den har blivit alldeles för vildvuxen.
Men jag ska helt klart fixa det någon dag! Tack för att du påminde mig! ;) Ska även filma "sminkvideon". Det blir nog imorgon om jag inte glömmer.. hehe.
Btw, visst blev min nagel nice? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0