Go kväll

2012-01-27 @ 23:46:09
Har haft en grymt rolig kväll som har varit mixtrad med film, snöbollskrig, mys och en himlans massa skratt! Vill ju inte skryta eller så men jag är grym på att rimma! ;) De sa att jag var jätte tråkig men ändå skrattade de, det går inte ihop...? :(
Haha, nä men höll även på att bli av med min älsklings Ipad (♥) men jag tror det löste sig. Värt att sälja..? Grovt jobbigt val!
.
Men måst verkligen sova nu håller på att dö! nej, men är verkligen jätte trött. Dessutom måste jag ta bort sminket som har hamnat under ögonen! Måste vara det jobbigaste med snöbollskrig.
peace and love!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0