Grattis på din dag!

2012-01-15 @ 16:51:12
Du är världens bästa!

Helt sjukt vad du ställt upp på mig och mina drömmar, ha ralltid varit där och stöttat. Du är en förebild för mig och även andra. Du har gjort mig till den jag är. Även i dem svåraste stunderna försöker du att hitta någonting bra och du ger aldrig upp. Du hittar en lösning på alla problem. Du får mina "stora problem" att bli små. Framför allt är du Alltid där och älskar mig vad jag än gör. Du är den starkaste person jag känner. Jag vill vara som dig när jag blir stor.
Mamma, jag älskar dig varje dag, alla timmar om dygnet ♥
Kommentarer
Postat av: Bells

congratz! :)

2012-01-15 @ 17:43:55
URL: http://isabellasims.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken dag vi fixade till!! Din mamma är en underbra person. Älskar er båda. Kram

2012-01-15 @ 19:55:25

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0