"Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true"

2012-01-11 @ 16:33:41
Efter att ha snackat om sommaren hela natten tillsammans med min Hugo så var jag tvungen att kolla igenom sommarbilder. Finns det någonting underbarare än sommar, sol, värme och kärlek?
Så saknar jag mitt super blonda hår jätte mycket! Aldrig att jag ska ha i halv mörka slingor igen.. Antingen brunt eller blondt på riktigt! Jag verkligen hatar mitt hår just nu.
.
Förövrigt har dagen varit bra, första skoldagen och allt! Skulle kunna skriva här om hur mycket jag hatar skolan, som alla andra gör, men varför inte istället se det posstivt och vara glad för chansen vi får här i Sverige? I anda länder finns det barn som skulle ge mycket för just din plats i skolan.
Ska ta och byta om för att åka ut i kylan till min egna lilla Potion! Så får vi se vad jag gör med honom. Ridhuset blir det nog iallafall! Kanske drar fram lite bommar beroende på om jag är själv eller inte.. Vi får se helt enkelt! :)
Föresten så kom min födelsedags present igår som mormor & mia vart tvugna att byta då den vart för liten.. hehe. Så snygg! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0