I'm not fucking perfect

2012-01-20 @ 23:57:42
Bara så nära som det går ;)
Haha, nä men har precis kommit hem och tatt mig en chokladboll. Life's good! Imorgon ringer alarmet (-.-) för att jag ska ut och springa med Philip, hur gutt sådär på morgonen? Så har man kommit igång och är pigg hela dagen. :D
Sedan ska jag ut till stallet för att sedan duscha och hjälpa mamma med ett par saker och sedan umgås med några, antagligen? Ingen planerat för tillfället men det dyker alltid upp någonting.
Söndag ska jag åka ut till stallet någnrlunda tidigt och sedan vara i kyrkan klockan fem, då ska vi ha någonting med konfirmationen. Kan bli mysigt men kan även bli dödstråkigt. Men förhoppningsvis blir det sådär kyrkmysigt.
.
Förövrigt var jag och mamma en runda nere på 'stan'. Köpte bland annat foundation, värmeskydd och sötpiller (minskar sötsuget). Lite lagom fredags shopping sådär! ;)
Kysssss

slänger upp en bild på när jag skulle följa Andrea hem vid halv ett på natten. Hade endast t-shirt, mammas fjällräven och pappas thai(?)sandaler! Kallt som korvspad :(
HAHA
Kommentarer
Postat av: andreaaaa

trodde det var våran grej att springa...? )'': </3

2012-01-21 @ 00:47:19

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0