"Kan du inte acceptera mig när jag är som värst, så förtjänar du mig inte heller när jag är som bäst"

2012-01-31 @ 16:58:48
Pluggar lite nu innan jag ska ut till stallet och gå en runda med ponnyn som troligen kommer vara alldeles för pigg.. Ska även få i mig lite mat och äta tabletterna jag helt har glömt bort!
Skolan rullade på, gjorde übergoda grillspett på hemkunskapen. Borde göra det oftare då jag var kung! ;)
Har verkligen ingenting annat att berätta så avslutar ett värdelöst inlägg med en sötbild! Detta var dock innan andra färgningen, alltså i mellan färgningen alltså i lördags. mörkblondt (?) med fläckar, that's good! Eller..?

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0