Kära fina tonårstjejer...

2012-01-19 @ 23:43:47
... Sluta spring efter era pojkvännen som om ni vore hundar!
Låt han umgås med sina tjejkompisar lika mycket som han låter dig umgås med dina killkompisar, tro inte att han kommer vara otrogen så fort han är ute en fredag och ge honom snälla lite andrum.
Ingen mår bra av att ha någon som stryper än.
Oroa dig inte för att han har gillat ett foto på FB och fråga inte vad han gör varannan minut. Låt han berätta det han vill och låt han ha ett privatliv.
Bry dig men bli inte för mycket.
Lita på honom lika mycket som du älskar honom. Sedan finns det ibland anledning till att man inte litar fullt på sin pojkvän, då är det väl okej.
Blir bara så himlens trött på dette för det är så typiskt tjejer, klänga och oroa sig i onödan och speciellt överreagera på små saker. OM han skulle vara otrogen betyder det bara att du fått chansen till någon bättre och kom ihåg att alkohol är inte en anledning utan en bortförklaring. Just saying this'
Slänger upp en bild jag tog innan jag skulle ut och springa med Isac, vi var förövnings ute i ca 2,5 timmar och jag var genomfrusen! Isac är go och det var skönt att få snacka om allt och inget.
Tidigare var peggen och Hugo med mig i stallet, världens bästa killar! Nu ska jag ta mig en dusch och sedan krypa ner under täcket!
Ska bara äta något, välja kläder tills imon, borsta tänderna, plugga, Osvosvosv....
Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: så lite så haft en bra dag? ;)

2012-01-20 @ 10:59:03
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/
Postat av: therese

Undra om det finns en anledning till att du la upp det inlägget direkt efter att du varit ute med isac direkt efter att han och jag bråkat och han berättar det för dig..? (Y)

2012-01-21 @ 12:04:46
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0