Mer fett till folket

2012-01-18 @ 21:48:17
Varför fundera på att sluta äta, gå ner i vikt, osvosv när man kan ta och njuta av livets gobitar? Livet är trotts allt alldeles för kort att fundera på sådant! Ät det du vill och träna hälsosamt istället!
Bättre med lite för mycket än för lite ;)
Varför leva på äcklig bantningsmat när detta finns?

Pappas special glass. Räkna kolorierna i denna du... ;) Glass, bananer, grädde, choklassås och en massa godis. Lätt en favorit i min mage!
Mammas feta cupcakes♥ Bakade det igår och helt sjukt goda blev dem! Fick även till utsidan så plus på det ;)
Så sitter och käkar det just nu, känns väldigt passande! Dricker läsk till det!!!
Nä, lyxade till det med mjölk. Den fetaste röda mjölken.
Det finns en himlans massa mer på min favorit lista men detta var det jag hade bild på för tillfället.
Visst, nu ska jag inte säga att jag aldrig klagar över mig själv men försöker alltid göra det så lite som möjligt för det är bara slöseri på tid och känslor! Dessutom sänker det mitt humör överdrivet mycket.
Jag tränar, som ni vet, men slutar inte äta för det. Jag har alltid varit matglad dessutom fick jag pappas gottemage-kan äta hur mycket onyttigt som helst utan att tröttna! Haha :D
Somsagt, mer fett till folket! Speciellt alla ni tjejer som klagar på er själva tänk på vilka gosaker det finns där ute i världen som bara väntar på att ni ska sätta tänderna i dem! :3
Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för det där amelia!

2012-01-19 @ 21:34:26

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0