min femåriga lillasyster önskade sig smink i julklapp och nu ber hon en telefon.. omg

2012-01-28 @ 12:17:18
Just nu är jag så jävla sur, dels för att jag läste ett sjukt inlägg på en blogg det första jag gjorde när jag vaknade om en stackars igelkott och märkte sedan att jag hade en speta i min hand..
Jag klarar verkligen inte av spetor, det äckligaste som finns, helt seriöst! Fick ta en nål och sprätta upp där den låg inklämd, usch! Rör inte en min när de ska stoppa in en lång nål i armen på sjukan men små träflisor i handen.. make me cry!
Överdrift..
Ni ser den jäkeln på denna suddiga bild. Dåligt men den syns. Brun fläck på handen, vid tummen typ.
Kunde ju ha ringat in den.

Måste även skryta om det fina plåstret jag fick på sjukan, gulligt av dem ♥♥♥
Jag undrar faktiskt hur gammal de trodde jag var innan jag sagt när jag var född. Kom dit med mitt gulliga osminkade lilla ansikte, inbakad fläta jag gjort själv och sparkdräckt. ;)

kisssemjaaaao :*
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0