Ny dag, nya tag!

2012-01-25 @ 02:22:22
Har bestämt att förra inlägget ska vara det sista deppinlägget på ett tag, ser ju själv hur tråkig bloggen blir men utan dalar finns inga berg.
Har fått ett väldig stöd från familj och vänner och tackar med hela mitt hjärta. Läste lite gamla inlägg och kommer på att vad har jag egentligen att klaga över?
Var ute och gick med en underbar vän idag och då sa han något klokt, eller ja, väldigt mycket men jag tog verkligen in det "få har det bra, vissa har det dåligt och många har det värdelöst"
Eller dylikt. Varför klagar jag för att jag inte får rida på ett par dagar när det finns folk om aldrig får det? Jag har en, rättaresagt två, hästar jag har tillgång att rida när jag vill.
.
Förövigt fick jag frågan vad som hänt mellan mig och Hugo, kommer vänta lite med svaret. Det var slut mellan oss. Men... Ja, kommer svara på frågan när mina tankar är mer samlade. Vilket dem inte är nu vid tjugo över två.
Gutt som faen, nu kör vi på att göra det bästa av det som händer. Har varit less på allt alldeles för många dagar nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0