Ny design

2012-01-21 @ 17:10:01
Har suttit nu i x antal timmar totalt och fixat med nya designen. Idag blev den klar och jag har nu flyttat över den hit. Är verkligen jätte nöjd med med tanke på att jag inte hade tillgång till photoshop (miss it very muuuch!)
tryck på F5 om ni inte ser den, förutom om ni som jag har mac, för då funkar det inte med att trycka på F5.
För er som inte vet det är det även därför jag har en punkt när jag försker dela upp texten. Tex:
BLABLABLABKA
.
BLABLABLA

Hiss eller rådiss? ;)
Kommentarer
Postat av: bella

en råhiss!! :D

2012-01-21 @ 20:21:55
URL: http://isabellasims.blogg.se/
Postat av: Anonym

HISS! :D

2012-01-22 @ 15:53:29

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0