så jävla trött på livet

2012-01-22 @ 21:18:18
ska nog gå i idre 100 år, brb! nä men fick som sagt inflammation i musklerna kring hjärtt vilket ger mig full träningsförbud. måste ta det lugnt och äta medicin. vilket gör att jag inte får träna imon eller onsdag, jag får inte heller vara ute och träna/springa. eftersom jag inte får rida denna vecka får jag inte tävla på söndag... ;( förstår ni hur mycket jag har längtat?! ett halvår nu nästan, trodde äntligen att vi var på gång. fitt liv. nu hade det verkligen inte gjort något om någon sköt mig i pannan. dööööööö
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar det här, du är Stark! <3

2012-01-22 @ 21:48:06
Postat av: Mia

Det är bättre om du blir helt frisk så du sen kan tävla hela vår/sommar säsongen. Du fixar det! Puss och kram <3

2012-01-23 @ 19:07:40

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0