saker o ting förändras

2012-01-11 @ 22:59:11
Efter att ha tagit upp en väldig massa minnen med Andrea ska jag nu ta och sminka av mig och borsta tänderna! Alarmet ringer tyvärr även imon.. Önskar det inte var sant men man ska vara possetiv, right? ;)
Har suttit med ett stort leende hela kvällen, känner mig så himlans stark just nu. Alla mål jag har satt upp för detta året känns verkligen inte omöjliga och det ända som kan stoppa mig är mig själv!
2012 ska bli oslagbart! Har redan planerat upp sommaren lite smått, haha. :D
Slänger upp en mysbild!
"om du sårar henne så kastrerar jag dig"
Kommer du inte ihåg? Lugnt alltså, det gör knappt jag heller.
Synd att folk ska bli så himlans förändrade... I will always walk on my own way! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0