"The most important thing a father can do for his children is to love their mother"

2012-01-18 @ 22:23:33
Igår kväll tog jag en mys skritt runda på Potion barbacka. Han är så himlans snygg när han är klippt. Jag är nog lite kär, hehehe... Nä men bara för att han skulle få röra på sig efter träningen så hade jag en inplanerad vilo dag idag!
Direkt efter skolan gick jag till kyrkan för att ha två timmars konfirmation sedan direkt bort till folkan för att hjälp till i kiosken innan bio för att sedan tre kvart efter det kolla på bio med systrana Bjelkendal och även deras super goa pappa på det!
Imorgon ska jag försöka åka ut tidigt så att jag hinner rida ut innan det bli mörkt!
Nu när han ärkortklippt igen, äntligen, så kommer jag även fixa med bilder på det jag klipper. Öron, hovar, svans, man, osv. Eftersom ni har önskat det. :) Skulle faktiskt fixa det igår men då hade jag så dåligt batteri på mobilen.. Alltid ska det vara någonting.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0