tror inte ni vet att jag...

2012-01-27 @ 13:34:39
... Tar inte åt mig när folk säger något negativt om mig. Förutom från några få som jag kan räkna på min ena hand.
Annars så tänker det bara possetivt att just den personen orkat lägga den energin på mina dåliga saker, fula kläder, osvosv. Jag har väldigt bra självförtroende och det är jag stolt över.
.
... Lovade Andrea att hon fick göra vad hon ville med mitt hår om det sket sig med läkaren igår men det gick ju bra så... -SYND ANDREW :D Haha, nej men troligen kommer jag låta Andrea göra det ändå!
.
... Älskar att läsa gamla inlägg, speciellt från sommaren. Kan verkligen fundera på hur jag tänkte, vad jag gjorde, hur jag kunde tycka det var roligt och sådär. Haha, har verkligen förändrats! Dock saknar jag verkligen varma sommarkvällar. "/
.
...  Är helt imot rökning. Bland det stördaste jag vet-Varför?! Dessutom om man frågar personer så kommer de med värdelösa anledningar... Usch & fy!
.
... Hatar när folk ger sig in i disskutioner och sedan inte kan slutföra dem eller kommer med saker som "du är ful", vad hade det med saken att göra..?
.
... Älskar att disskutera saker med andra. Vad som helst! Livet, framtiden, problem, politik (vuxenpoäng!) - fantasin sätter gränser!
.
... Blir ofta en favorit bland vuxna, haha! SkryyyytarN :D Nä men vuxna tycker ofta om mig för att jag är glad, trevlig och visar respekt. Detta är i alla fall några saker jag fått höra. Det gör mig riktigt glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0