blandade bilder från senaste veckorna:

2012-07-18 @ 01:55:20
Min finaste i Tingsryd!Tingsryd, Sara på hennes låneponny och en bit av mitt hjärta. Toves nästan lika söta lapp som hon själv! Kom hem till Ida efter att vi varit i stallet och hela huset var städat, gull!
Älskade bästa <3Woopsie? 
Glass-paus på jobbet, dåvarande favoriterna på bild! 
 
Hehe, blondering! 
uteritt med Alexandra!
Moppe-Amme och moppe-Mattis! Förstår inte varför jag så ofta ler överdrivet på bilder?! Pappa blå mat med Alexandra, till höger satt svt teamet och tidigare under dagen var Carola och köpte glass med sin dotter på Ölandsglass (när jag jobbade!!!!). Lite tufft sådär!  
NU orkar jag inte fler, pusss
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0