ett lätt sätt att uppdatera

2012-07-28 @ 13:00:59
Jag är:
14 år fram till tjugofemte December
en tävlingsryttare
en tjej
trött 
glassförsäljare, hehe
snäll
tveksam på vad mitt hjärta säger
rädd för att bli beroende av något eller någon.
Jag har:
två egna hästar men har hyrt ut den ena
nyskilda föräldrar
ett grymt bra liv, fast jag lätt hamnar i det negativa
under lite mer än ett halvår varit blond, brunett, rödhårig, rosahårig, rainbow (inte meningen -färgen åkte ut från en del ställen, solen solblekte, osvosv. det var HEMSKT), gult och nu blond igen.
ett skitroligt jobb där jag trivs till 100 %
asgo chef
varit sjuk vid två tillfällen och nära döden båda
haft en period i mitt liv där jag var på väg mot helt fel väg. Men växte under tiden och kan inte nu förstå att jag inte såg vad jag egentligen gjorde.
en curling mamma <3
endast kvar äkta vänner
jag hatar:
segt kött, skulle kunna börja gråta om jag fick det i munnen, bland det värsta jag vet
MYROR.
långa lastningar
att jag knappt har tid att träffa min syster längre
folk som dömmer
folk som snackar skit om någonting de inte har en aning om
att det är ett halvår tills jag får ta körkort till moppen
att jag inte längre snackar med en person som varit en stor del av mitt liv under ungefär nio månader
när man inte har skjuts till stallet
jag älskar:
Att jag är född och bor i Sverige
livet
nybakade bullar
min häst
min familj
mina nära
när folk lär känna mig och säger att de inte alls trodde jag var som jag är, fast det är under hat listan också då det beror på fördommar
denna känslan
att ett sms från han får mig att känna mig speciell
att jag till hösten kanske kommer ha en till fyrbent varelse att rida
att jag lär mig väldigt lätt av mina misstag
att rida ut i skymningen
att bara va i stallet
när deppmusik inte lyckas få en nedstämd för man är så lycklig
denna låten
när man räknat ut vad man tjänat under veckan och märker att det är (Y)
När man blir erbjuden hemskjuts fast det är jättekort att gå
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0