HAHAHAHAH, SJUKASTE

2012-07-07 @ 02:22:19
Detta skrev jag för exakt ett år sedan:
"Jag älskar livet och den där killen har gjort mig så lycklig, underbart är allt! (tänkte informera er om att jag lever och så, men efter som jag mer eller mindre hela tiden sitter med ett stort leende och kan inte tänka på någonting annat så fick det bli så. Äntligen var det min tur! + en något sliten då jag endast sov en timma inatt men det är bara att ta nya tag för äventyren ikväll!) Puss!"
 
Det sjukaste är att det är så sjukt likt iår, fast med en annan vän. Gud, denna dag har varit helt sjuk rakt igenom, tror jag strax får hjärtattack! 
Idag har jag: Blivit upptvingad av Ida i hennes säng, jobbat, beställt JUSTIN BIEBER biljetter (!!!!), gått på stan, somnade, avbokade stallet, mött Y (Trodde på riktigt att jag då skulle dö), pratat med en killkompis jag träffade förra sommaren (nämnde det då vi inte snackat alls efter den träffen) och haft en allmänt störd men jättebra dag! Nu ska jag krypa ner i Idas säng.

Sötbild på min favorit. Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0