jag orkar faktiskt inte

2012-07-01 @ 23:11:24
uppdatera er om helgen idag. Har hållt igång HELA helgen, från morgon till sen kväll. En tävlingsdag tar grymt mycket energi, tänk då ett helt meeting. Man är trött både i huvudet och kroppen, tror ögonen ska fällas ihop närsom. Men nej, ska ut en runda med min vän Andrea och sedan går jag och lägger mig i sällskap av en film! Alarmet ringer fem imorgon bitti. Jobbar från sex till nio, och sedan tolv till kväll då jag har lång pass. Får hoppas det känns värt det sedan när jag har mina pengar. ;)
Ska dock spara det mesta till en hemlig plan. Kan tyvärr inte dela med mig om det.. Hehe, nu var jag taskig!
-GLÖMDE PUBLICERA INLÄGGET, SÅ JAG GÖR DET NU ISTÄLLET-
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0