Jag vill att du ska få mig att hata dig

2012-07-19 @ 15:55:05

SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan? – Tungan, har faktiskt varit seriöst sugen på det. Men näe, hade inte passat i det. Får inte heller för den delen.  
2. Vara seriös än rolig? – Nej, hellre rolig!
3. dricka röd eller grön mjölk? - Röd, always. 
4. brinna upp eller drunkna? – Drunkna ska tydligen vara det skönaste sättet att dö på..?
5. umgås med dina fiender eller föräldrar? Umgås gärna med mina föräldrar.

SVARA ÄRLIGT :
1. är du kär i någon? – Jag tror det..
2. sol eller måne? – Åh, sol. Fast fullmåne och varm sommarnatt- finns det någonting mysigare?
3. vinter eller höst ? – Vinter! 
4. vänster eller höger ? – Wtf? 
5. soligt eller regn ? – SOL!
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Om den heter lyxchoklad och finns på ölandsglass blir det choklad, annars vanilj! :) 

OM DIG :
1. hur mycket är klockan just nu ? – 15.44

2. fullständiga namn ? - Amelia Filippa Degerman

3. Vart vill du bo ? - På en gård ute på landet, jatack!!!
4. hur många barn vill du ha ?- Tre! 
5. vill du gifta dig ? – När jag hittat den rätte.
6. rullar du spagetti eller skär du den ? – Mamma klipper den
7. har du ätit sushi ? – Ja, fast det var fejk med kyckling istället (a)
8. lyssnar du på nu ? – John mayer
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - fyra eller fem
10. humör ? - Trött och seg
HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? – Ja
2. sjungit ? -Haha, ja
3. blivit kramad ? – Yees
4. känt dig fånig ? – Jag ÄR fånig!
5. saknat någon ? – mja, det har jag
6. dansat galet ? – Haha, jag har nog faktiskt inte det :o Eller jo, på jobbet kanske.. 
7. klippt håret ? – Har knappt något hår att klippa..
8. gråtit ? – Nej
9. ljugit ? – Ja
10. blivit kysst ? - ja
GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - haha, ja
2. har du en hund ? – hade världens finaste ♥
3. sover du helst själv eller med någon ? -  Beror på

Saknar mitt rosa långa hår och min knasiga vän. När jag täker efter så saknar jag hela min klass! 

Kommentarer
Postat av: bellabusmushuslus

Vacker bild Amelia... Men jag saknar dig med! :D

2012-07-19 @ 17:27:10
URL: http://isabellasims.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0