Jobbtjejen uppdaterar

2012-07-09 @ 19:04:51
Har sååååå mycket att berätta men tror ni jag har tid? Nej, förlåt! Önskar verkligen jag kunde men tiden räcker inte till bloggen.
Jag jobbar, åker till stallet, jobbar, åker till Ida, osvosv... Haha, känslan när man inte har några saker hemma för att allting ligger hos bästa vän! Ungefär så kände jag när jag vaknade i söndags då jag mer eller mindre bor hos henne. 
 
Annars har väldigt mycket förändrats senaste tiden. Fler knivar i ryggen men samtidigt fler som verkligen visar att här står jag-by your side. Känns som att man för varje dag verkligen märker vilka som är äkta och inte. Är verkligen tacksam över vilka fina vänner jag har. Nu när jag tänker på det ska jag skicka iväg ett sms till mina och berätta det för dom! Gör det du med!!

Nu måste jag duscha, kyyyyss!

Haha, leta länge efter en sötare bild! U will not find someone ;) Undrar dock vad som hände med kvaliten, jaja
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0