Pinsamt

2012-07-02 @ 20:48:54
Hemma nu, haft en kanon dag! Mamma var ute på promenad med Potion medans jag jobbade och slet. ;)

Fick idag den mest pinsamma och patetiska vänförfrågan. Åh, blir så himla trött på sådana här saker på facebook... Hade ju blivit glad om det stått "Borgholms goaste" eller något. Världen är förjäkla utseendefixerat! Säger nu inte att jag inte är det, men jag kämpar med att inte vara det. Kan säga att jag blir 100 gånger gladare när någon ger mig en komplimang för hur jag är som person och inte om hur jag ser ut. För jag kan, i min ålder, inte göra särskillt mycket åt hur jag ser ut. Fast det är klart man blir glad när någon lägger energi på att berätta att man ser bra ut, vem blir inte glad då? :) Men jag hatar att bli kallad sexig/het/liknande, utan hellre att jag är söt/vacker/fin, eventuellt snygg beroende på hur man formulerar sig och i vilket sammanhang. 
I alla fall så tycker jag bara detta är PINSAMT, på riktigt.
Nu har jag fått det sagt också,  Peace&Love
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0