Vilodag

2012-07-03 @ 11:22:11
Önskar det var vilodag för mig, men nääe. Haha! Potion får vila idag efter helgen och jag börjar strax jobba. När jag igår räknade ut hur mycket jag tjänat under dagen så hittade jag verkligen motivation! Nu jäklar ska jag jobba & jobba så sitter jag tillslut med min kavaj från kingsland i handen. Det är ungefär vad jag tänkt, resten ska sparas. Okej, lätt att säga nu.. ;)
 
För tillfället sitter jag och steker i solen men det lär jag inte göra länge till. Ska duscha och sedan gå bort till Ölandsglass. Jobba, jobba, jooooobbaaaa! Som tur väl är stortrivs jag, så trotts att man är dödstrött och vill helst vara ute i stallet hela dagen så känns det aldrig jobbigt att gå dit. 
 
Sista bilden som togs av mig som blond! haha :D
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0