Visste ni att...

2012-07-28 @ 00:15:48
* jag i början av åttan, eller om det var i slutet av sjuan, köpte en 200 grams chokladkaka VARJE skoldag.
* jag alltid saknar någon eller något.
* jag funderar på att köpa en hund för egna pengar, för att helt kunna kalla den min och för att jag såhÄÄÄÄÄÄr gärna vill ha en.
* jag kollar på till salu hus så fort jag får chansen, även om jag vet att vi för tillfället inte kan flytta.
* jag tycker killar mellan 18-25 är de snyggaste, men även äldre än så. Hehe
* jag har alltid tyckt att jag är född för sent, alltså MÅNGA år sent.
* jag kan inte kissa utan att ha kranen igång.
* jag kan verkligen störa mig på folk som ska överdriva saker. Som forbier, smärtor, osv.
* jag tycker att jag inte alls kan skriva med samma känsla som förut, texterna blir aldrig lika bra som tidigare.
* jag orkar nästan aldrig fixa mig längre, går nästan osminkad hela tiden med håret knappt borstat.
* jag älskar gamla låtar då dagens mest är datagjort och tjatiga, dessutom låter det mesta likadant.
* jag kommer aldrig kunna leva ett liv utan hästar.
* jag vet ingen som är så stark, förlåtande, snäll eller livspositiv som min alldeles egna mamma. Hon har en historia som inte många varit med om, som tur är.
* jag har otroligt lätt att känna av och ta reda på saker. 
* jag kan ibland fundera seriöst på om Gud finns. För det finns iallafall någonting som skyddar mig. 
* jag skulle aldrig ge upp någontign jag verkligen brinner för.
* jag höjde mig i nio ämnen denna termin men jag vet att jag kunnat bättre. Har kastat bort otroligt mycket och ska verkligen kämpa nu. Jag ska komma in på min linje med marginal, punkt.
* min ponny gör mig lycklig. 
* jag har aldrig haft seriösa självmordstankar.
* jag har kvar min B-ponny för att jag inte kan se henne med en annan ägare.
* jag tycker att sex är äckligt. Inte så på dagis nivå när det är "pinsamt-äckligt", jag bara äcklas av att tänka mig ha det.
* jag har svarat ett par gånger att jag är oskuld för att jag ibland önskar jag var det.
* jag klarar inte av att se andra gråta eller höra andra prata med jättetäppt näsa.
* Detta är min drog. Låten, musikvideon och människorna. Lovelovelove!! Säger alltid hennes repliker i början, hehe..
* jag nu ska dra ut och att ni får ha det jääääättebra! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0