4 juni

2012-06-05 @ 00:38:44
Först en helt vanlig skoldag, klarade mig igenom den riktigt bra. Sedan åkte jag ut till stallet för att sedan rida bort till träningen då mamma jobbade. Eftersom det är jämn, eller om det nu är ojämn, vecka så var det markarbete på schemat. Gick bra! Nöjd och glad ryttare, dock finns det alltidalltidalltid någonting att jobba på! Orkar inte gå in särskilt mycket mer på passet.
Sedan skritta hem. Vet ni vad jag nästan alltid gör när jag går själv eller är ute och rider? Sitter och underhåller mig själv. Som nu, då var det ju bara "chill" hem. Lät han gå på långa tyglar, släppte stigbyglarna och låtsades spela in mitt egna program. Haha, om någon skulle se mig vid sådana tillfällen hade jag nog hamnat bakom lås och bom. ;)
Eftersom mamma jobbade sent ikväll så var det bara för denna lilla tös att gå hem. Gud vad jag är duktig, haha! Men kom typ två tredjedelar när mama ringde och sa att hon slutat, så då kom hon och hämtade mig där jag var. Hoppade in i dsuchen och blev jättesugen på scones, snäll som hon är bakade hon scones till oss och kvällen blev perfekt. :D
Imorgon har vi allaktivitetsdag och jag passade på att välja ridning. Vilket hålls där jag har Potion och man måste ha egen häst, så vi lär väl få göra som vi vill. Har med mig Ida också, så det blir askalas! Då har jag ju honom klar vilket gör att jag kan göra vad jag vill sedan på kvällen. Vi är ju lediga sedan på Onsdag :D
Och när jag ändå går igenom veckan så kan jag berätta att vi bara har riktig skoldag halva Fredagen. Sedan ska vi gå och kolla på våran nyrenoverade skola och sedan bli bjudna på gass av våra mentorer. Härligt liv!
Randombild! Nu ska jag somna till Hitta nemo i sällskap av min kissemiss! För er som vill veta förtjänar jag en riktig massage! Har så ont i ryggen att jag inte vill leva. Typ. Nästan.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0