Andrea Gästbloggar!

2012-06-18 @ 16:04:57
Hej alla fina!

Jag är Andrea (Andrewa, Anders, Android, Andie osv..) och är en av Amelias vänner. Vi har känt varandra sedan trean ungefär och har gått igenom eld och vatten tillsammans. Vi bodde ända fram till november förra året "grannar" och träffades väldigt mycket tack vare det. Vi säger alltid grannar, men egentligen bodde vi mitt emot varandra. Jag kunde se rakt in i hennes fönster och hon i mina! Jag kan berätta att jag känt Amelia i ett antal år nu, och våran favoritsysselsättning som yngre var att driva med pojkarna på Omegle. Verkligen superkul, tyckte vi! Sen växte vi lite, och nu har vi inte hängt där på år och dar. 

Amelia har nu begett sig till Tyskland och lämnat mig ensam i denna turistby. Hon undrade om jag kunde låna ut en extra väska i lördags (och jag undrade hur mycket hon egentligen skulle ha med sig för ett par dagar), så nu ligger alla utrivna väskor på mitt golv tack vare den tösen. 

Jag skriver här för att hon bad mig skriva några inlägg, och jag bad Minna hjälpa mig då jag kände att jag inte har mycket att skriva om, och som tur var ville hon det. Vi ska alltså hålla bloggen uppdaterad tills torsdag, och jag tror det kommer gå rätt så bra! Kan dock inte hjälpa att vara lite avundsjuk på alla åttor som lever livet i Berlin när jag ska börja jobba och slita i värmen på onsdag och dom strosar runt i Tyskland. Jaja.  

Jag tycker om den här bruden jättemycket och även om vi haft både upp och nedförsbackar så är vi än idag vänner, något jag är väldigt glad över. Vi har upplevt mycket tillsammans och det är helt sjukt hur mycket Amme växt på 1 år! Jättebra på att rida kan jag säga. :) Hittade en del gamla bilder, absolut ska dessa söta bilder få pryda detta inlägg. Liten Amelia! ↓                 Här hittar ni min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0