Det fanns ingen bara du, men jag är lyckligare nu

2012-06-28 @ 13:17:28
Jag är ungefär såhääääääääääär glad just nu! Om jag bara kunde med ord beskriva hur glad jag är över livet och allt som hör till. WIWIWIWIWIHOOO :D
Igår var jag på marknad med Clara. Köpte ingenting, inte ens godis. :o haha! Vi gick sedan tillsammans med Ida till resturang pappa blå och åt där. Medans vi satt där försvann solen och det började ÖSregna och även åska. Vi gick bort till marknaden en snabbis och landade sedan hemma hos mig. Pratade, lyssnade på musik och hade det allmänt bra. Vid fem åkte Clara och jag somnade en stund. Åkte sedan ut till Potion och kvällsred i regnet. Men efter bara en ministund slutade det och passet gick bra. Fast lite bättre än så ändå! 
 
Idag har jag gjort lite ärenden på stan (Låter vuxen, hehe) och såfort mamma kommer hem igen ska jag åka ut till stallet. Innan dess blir det att packa upp väskan sedan Berlin och packa om den för helgens tävlingar. Tanken var att jag skulle ha med mig min hästskötare och bästa vän, men det blir tyvärr inte så. Men ska se till att överleva. ;)
Jag kommer faktiskt ha med datorn och internet, så hoppas att det ska fungera som det ska. Vill kunna uppdatera er om allt som händer. Eftersom jag inte har Iphone och android inte har någon blogg.se app så kan jag tyvärr inte uppdatera er igenom mobilen. Eller jo, jag kan skriva men ej lägga upp bilder. SURT!
Igår ösregnade det och bytte då ut tränset mot mitt GG, funderar på att ha med det i helgen också. Han är otroligt söt i det. Men vi får se hur det blir med det :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0