Detta förtjänar jag, hehe

2012-06-25 @ 22:59:47
Var lite smått stressad när bilderna togs och la upp dom direkt. 1. För att jag var supersugen och ville mysa ner mig direkt. 2. För att en film jag ville se skulle börja bara en kort stund efter att jag fått klart allting. 
Nu blir det iallafall en film på datorn i sällskap av Prinz, hemma själv och det känns förjäkla skönt! Är så otroligt trött att jag avbokade alla planer för kvällen, var i stallet och myste och åkte sedan direkt hem. Det är verligen som Isabella skriver i sina böcker. Egentid för sig själv är otroligt viktigt. Hur lockande det än är att följa med på fest eller en myskväll i stan med sina vänner så måste man ibland tänka på sig själv. Har otroligt lätt för att gå upp i varv och glömma bort mig själv, då slutar det med att jag går in i väggen. Paus, andas. Ta det lugnt, man kan inte alltid göra allting på en gång. 
Visst är teesilen den sötaste i sett? :D Köpte den till mamma när jag var i Berlin, haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0