"Du har ju alltid fullt upp"

2012-06-26 @ 21:46:09
Men det är banne mig inte lätt att få in allt man vill göra på tjugofyra timmar. Hade jag fått bestämma skulle dygnen vara längre, hehe. :) Livet med för den delen. Det sista jag vill just nu är att det ska ta slut, jag älskar livet och allt som händer där. På riktigt, allting går så jävla bra just nu. Hoppas, verkligenverkligenverkligen att det håller sig såhär nu och hoppas lika mycket att det ska gå bra under Börjes cup som är i helgen. LOVE LIFE!!
 
Idag har jag vaknat, varit i stallet och jobbat från tre till nio. Eventuellt ska jag ut en sväng strax med trevligt sällskap, men vi får se hur det blir med det. Imorgon bitti, alldeles för tidigt, ringer tyvärr mitt alarm så blir ingen sen kväll för mig i alla fall.
 
Vet ni vad jag gjorde igår? Jo, jag la över ALLA mobilbilder på datorn. Efter det raderade jag en massa skit från de mapparna, så tänkte bjuda er på en lagom gullig bildbomb från det mesta. Fast.. hehe, 99 % av alla bilder är på mig. Men pratade med Therese i telefon samtidigt som jag rensade och vi kom fram till att väldigt många har så hög procent bilder av sig själv, men tar man en så slutar det ju med att man tagit hundramiljader. Olika vinklar, miner, osvosv..
Nana, nu ska jag "knyta ihop säcken" HAHA, börjar sakna skolan.. Skämt. Nu avslutar jag innan det går överstyr, puss :)
Gullan
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0