"du skulle bli knäckt om du visste vad folk tycker om dig"

2012-06-28 @ 19:44:05
Sitter just nu på väg till Tingsryd, nyduschad häst, smörjda lädersaker, tvättade stövlar, tvättade schabrak, packat skåp och en full bil. Livet.. Vad ska jag säga? Det är så jävlabra! Vill egentligen inte säga så då det nästan alltid ska hända någonting om man säger att det är så, men jag är verkligen lycklig. Det var länge sedan jag kände mig såhär stark och glad, otroligt peppad på allt!!
Så hoppas jag, ungefär lika mycket som jag är lycklig, att det ska gå bra imorgon! Ska köra så det ryker, jag vet vad jag vill & dit ska jag komma, punkt. Nu gör vi det vi är bäst på och älskar! Det är på kärlek, lycka, vilja och glädje vi gör det. :D
Du är allt
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0