HÄRLIGT!

2012-06-12 @ 20:30:38
Skickade in att jag gärna är med och testar en uppdatering av blogg.se och vet ni vad jag får nu? Jo, testa!  Kan säga att jag verkligen tycker om hur dom gjort det. Även fast man blir lite förvirrad. Men så är det väl alltid när man är van vid någonting och det plötsligt ändras? 
Stor HISS i alla fall, och ni som använder blogg esse som bloggplats lär nog inom kort framtid få ta del av uppdateringen av sidan. :) Eller vad man nu ska kalla det. 
Älskar att man kan välja flera kategorier och även tagga inläggen med småsaker. Tex "utväxt", "hårfärg". Ni förstår om ni läser längre ner i inlägget. Men det ska alltså vara små ord som hör till inlägget. Vet inte riktigt men tror även att det nu finns en "svar"spalt på kommentarerna, så nu kan nu fråga hur mycket som helst och ni får svar direkt på kommentaren! Och som en extra kärlek, vi med mac kan nu göra radbyten med luft. :D (Hittade inte ordet för det, hehe)

Potion var mycket bättre idag och med hjälp av min tränare kom vi fram till att det nog endast var en spänning som han gått med ett tag som nu börjat störa. Fick även hjälp med att ta bort den under timmen som det egentligen skulle varit dressyrträning på. Fick även veta vad jag nu ska göra de kommande dagarna och det ska nog bli bra! Kan inte med ord säga hur glad jag är att det var något så pass litet, men tror ni förstår ändå. 
Nu ska JAG få bort mina spänningar också, det är verkligen illa nu. Får migrän-liknande pågrund av att jag spänner ryggen upp mot nacken och det kan jag lova är hemskt. Fyf'n, vilken smärta jag får i min rygg ibland. Det är inte klokt! Vad gammal jag låter, haha!
Men mamma ska boka tid hos en massör nästa vecka. Behöver kolla upp mina knän också.. Åh, kan man inte bara låta allting flyta på? Känner mig som världens problembarn... Men knäna hör nog ihop med fotproblemen jag har haft tidigare, då fick jag special designade fotsulor men, klantig som jag är, har jag lyckats tappa bort dom. Fast, tror det var så att jag gav bort ett par gamla skor till någon och råkade få med dom i skorna.. Jaja, shit happens. :)

Ska nu färga bort min utväxt i håret. Haha, vilken färg tror ni att det blir? :D Man vet ju aldrig med fröken Degerman. Har även hört att folk undrar hur jag skulle göra när utväxten kommer. Fylla i med samma färg, ny färg eller försöka få tillbaka min "vanliga"/mer naturell färg. svaret är - Jag vet inte. Och frågan om hur jag ska göra när jag tröttnat på rosa, svaret där är lika dant. Jag vet verkligen inte, men får ta den dagen när den kommer. Man lever bara en gång!

Håret ser jätteäckligt ut på bilden, men bilden är för att ni ska se vilken vacker utväxt jag fått på så himla kort tid! Sjukt :o

Ännu en gång-kärlek till blogg esse (blogg.se)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0