Hejsan

2012-06-25 @ 11:09:26
Jo, jag lever. Jag gör faktiskt det. Hehe. Nämen jag vet att uppdateringen har stavats kass men jag menar -det är sommarlov! Trots att det inte känns så på grund utav vädret. I går kväll hade jag tid till datorn men då är det så att jag glömt min lilla bebis hos Ida. Men ska hämta hem honom så snart som möjligt. Och ja, jag snackar fortfarande om min dator.. ;) För tillfället sitter jag vid datorn min bror fick i tidig födelsedags present. Gissa vad han fick? En macbook, bättre än min dessutom. Jag som var glad att jag hade någonting bättre än han. He, he.
 
Annars, förutom vädret och min förkylning, är livet perfekt. Har i dag hunnit med att både jobba och vara på besök hos frisören. Blev av med allt det slitna och kan säga att jag inte var en sekund för tidig men att gå dit. Egentligen borde jag nog gå dit oftare än vad jag gör, då det verkligen var sjukt slitet. Men nu är det borta! När vi ändå pratar hår så kan jag berätta att jag gjort en stor förändring sedan sist. Har nämligen färgat bort det rosa, sorgligt men skönt. Sorgligt då det stack ut och jag trivdes med det, men samtidigt skönt för att det var så himla mycket jobb med det. Dessutom var det hemskt nu på slutet och jag hade inte kvar någon hårfärg så lät ett par kompisar färga det. Vilken mamma egentligen inte tycker om då hon tycker jag ska göra det hos frisör istället men med tanke på hur fort jag tröttnar på en färg så känns detta mer sparsamt för plånboken.
Nu har jag faktiskt gett mig in i en kamp mot blond färg, hur det går får vi se.. I värsta fall får jag väl ta fram rakapparat. Haha, någon som tvekar på att jag skulle våga..? (;
 
Så fort jag hämtat tillbaka min dator så lovar jag att berätta om Berlin resan, en resa jag kommer ha minnen ifrån hela livet. Det kan jag lova! En del negativa men lärorika och en hel drös med fantastiska. Men som sagt, jag kommer ta mer om det när jag har tid och min egna dator. Kvällens plan var att åka in till Kalmar för att äta och se bio, tyvärr blev morgonens jobb lite övertid och allting blev försenat vilket gjorde att jag inte skulle hinna rida mellan jobben. (Varför i hela världen tog jag två jobb, vad tänkte jag med?!?!) Så fick avboka det för att hinna med stallet idag. Så är det när man är ryttare vilket två av tjejerna jag skulle träffa i kväll förstår då de också är tävlingsryttare på samma nivå som jag. Det är banne mig inte det enklaste att planera någonting tillsammans med andra som rider. Hehe, men det är smällar man får ta!
-Ingen bild.-
Kommentarer
Postat av: Anonym

du la upp för väldigt länge sen att du använde en hårolja i håret, kan inte du skriva lite mer exakt hur du använder den? :) Jag har den men vet inte riktigt hur jag ska använda den :/ så det vore snällt! :)

2012-06-25 @ 18:59:06

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0