Idag kör vi

2012-06-29 @ 08:17:07
Nu ska jag strax upp och göra mig iordning. Fick pappas filmkamera igår, alltså en riktig filmkamera så kan nu LOVA er film! :D Dunderbra!
Igår kväll kom vi fram runt nio och jag red ut en sväng barbacka. Har alltid och kommer alltid älska Tingsryds små ridvägar i skogen som går ner till vattnet.. ÅHHH!
När vi var klara med allt så åkte vi ner till campingen och letade upp husvagnen vi delar tillsammans med ett par kompisar jag har kännt så länge jag kan minnas + Sara. Bytte om och gick sedan bort till en annan husvagn som vi grillade hos. Mys! 
 
Förövrigt så ser jag tävlingsplatsen från husvagns fönstret, guttsatan!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0