"jag blev allt som jag sa, vad blev ni?"

2012-06-02 @ 23:40:53
Här rullar kingen in.
Såhär ser jag ut när jag tänker på dig. Därför låter jag bli!

-MEN LIGG STILL!
.
Tjabba, detta är jag -Amelia Degerman! En gång blond, valde den mörka vägen. Den blev röd som sedan blev rosa. Låter väl bra? Klicka på kategorin "åsikter/tankar" om ni vill läsa vettiga saker. Dock är det väldigt mycket kärlek i början så jag tipsar er om att skrolla ner lite, det tillhör det förflutna! :)))))))))))))))))))))))
Haha, seriöst. Värsta inlägget jag skrivit på länge men det känns som att det nu kommer bli bättre än någonsin, har världens plan på G och jag hoppas verkligen den går igenom!
Annie, din kommentar gav mig en tår i ögat. Vackra du!♥
Kommentarer
Postat av: Annie

Naw, den fick rätt reaktion isåfall. :)

2012-06-03 @ 14:32:59
URL: http://antiliasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0