Jag ser hur du tittar, varför skäms du? Vi vet båda att vi känner samma sak

2012-06-12 @ 16:48:59
Hej! Idag har vi inte gjort något speciellt i skolan alls, bara slöa runt. Egentligen hade vi lika väl kunnat sluta i Måndags då vi inte gjort någonting vettigt sedan Fredag.
I måndags hade vi bolldag vilket betyder att vi möter de andra klasserna i våran årsskurs i två olika bollsproter och idag har vi slöat, kollar på niorna mot lärarna i brännboll och serverat niorna avslutningstårta. Som tack för det fick även vi tårta, tackar vi för!
Gjorde Matilda sällskap tills bussen kom och gick sedan hem. Satt här en stund, sökte på håruppsättningar till imorgon och åt sedan. (OVANLIGT?!) Nu ska jag strax byta om för att åka ut till Potion. Hoppas det har gått i rätt riktning, annars får vi kolla upp det hos veterinär. Bättre att kolla det även fast det inte är så farligt än att det ska bli värre.
Älskade, finaste, vackraste-bli bra!!
Läste gamla inlägg, åh! Jag var en bättre bloggare förr. Nya bilder nästan hela tiden och bättre texter. Vad hände? Jag blev deprimerad. Haha, nejdå! Ska komma tillbaka, speciellt nu när jag har dubbelt så hög statestik! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0