Jag ser ingen annan

2012-06-07 @ 21:13:24
Har precis kommit hem efter en runda med Andrea i Slottskogen. Skrek ut lite känslor (hoppas ingen förutom mitt sällskap hörde mig), tog lite fotografier och pratade om det mesta till ingenting. Mysigt!
Nu tänkte jag ta mig lite glass och sedan sätta igång en film. Var vaken lite för länge natten till idag och tar på grund av det tidig ikväll idag. Potion fick vila då han varir seg (?!) nu ett par dagar, får se hur han känns imorgon. Förhoppningsvis bättre eftersom vi ska tävla på Söndag.
Jag HATAR att mitt ena öga ser jätte mycket mindre ut! Jag är nog så lite fotogenisk det bara går att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0