Jag undrar vad som gick fel när jag föddes

2012-06-04 @ 15:13:20
Just nu känner jag mig mest sugen på att lägga mig under täcket och aldrig gå ut igen. Så kände jag i morse också, missade då första lektionen men kom sedan på att det bara är nio dagar kvar. Alltså måste jag klara av att gå till skolan dessa dagar! Nio dagar till sommarlov, det är fan helt sjukt! Så mycket som har förändrats om man gämnför med denna tiden för ett år sedan. Då var det under dessa datum ölandshoppet och jag hoppade upp till LA! Härligt att man går neråt i klasserna :)...
Nej, men vi är förhoppningsvis där snart igen! Nu ska jag äta något. Like always, hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0