jag vet vem jag är och jag vet att jag inte är din

2012-06-03 @ 20:09:03
MÅÅÅSTE SKYNDA! Duscha, fixa och åka upp till min bästa. Ska hinna med ett stopp på Ica också och allt detta innan nio. För vet ni vad som är vid nio? Jo, Big brotherfinal! har inte följt det särskilt mycket då jag tycker att de underhållande deltagare åkte ut och det blev bara tråkigare och tråkigare. Men finalen måste ju ses!
Dagen lite fort:
Nationella tävlingar från halv tio till fyra och sedan åka från Lundegård till stallet  och var där till sju. Hästar och vänner hela dagen, då trivs jag!
Seriöst, jag är så jäkla dålig på att bli bra på kort!!! orkar inte
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0