Just nu

2012-06-07 @ 22:30:46
Haha, vad kladdig burken blev! Så går det när jag äter :D
Lägger upp lite mer bilder från idag imorgon då jag är bajstrött och längtar efter min sömn väldigt mycket. Ska sätta igång en film och soman till den, satsar nog på Rosa the movie! För att jag dels känner igen mig i början och för att det är grymt gulligt hur mycket han kämpar för att ta sig till henne. Eller så blir det Troy och Gabriellas kärlekshistoria jag kollar på. Fast.. Jag är rätt sugen på The notebook också, lätt världens finaste film!
Förövrigt kan ni hitta mitt drömutseende på denna blogg. Det håret-L O V E! Jaja, I'm born this way! Och inte kan jag göra något åt det. :) Det enda ingrepp jag skulle kunna göra för att ändra mitt utseende är nog botox i min överläpp. Då den försvinner helt när jag ler. Nu behöver ni inte se svart på vitt, jag sa inte att jag skulle göra det. Endast att det är vad jag skulle kunna tänka mig att göra, av de alternativ som finns. Bästa sättet är att bara acceptera än som man är, för jag blir ju inte en bättre människa bara för att jag är snyggare, tjockare, smalare eller fulare. Jag är ju fortfarande jag, och du är fortfarande du. Hur man än ser ut! Skulle kunna sitta resten av mitt liv och bara skriva om utseendefixering! Det är rätt sjukt egenligen.. Nu MÅSTE jag avsluta.
"Keep calm
and
love yourself"
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0