Känslan är alltid där

2012-06-15 @ 20:59:57

Hemma efter efter en dunderlång dag! Först vaknade jag vid halv nio, en hel timme försent. Fick det krabbigt med skjuts till stallet eftersom mamma skulle ordna till Antons student men Alexandra var snäll och kom ner hit för att hämta mig. Vi red sommarens första ridtur tillsammans och jag kan lova att det inte var den sista! Gick igenom allt som hänt sedan vi sågs senaste och jag kan berätta att hon blev förvånad när hon såg mitt hår, haha!
Fick även skjuts hem av henne sedan, det tackar man för! Hon erbjöd sig faktiskt att köra mig i sommar och det ska jag ta vara på. Dock var det lite smått läskigt att ha henne som chafför, hon har ju endast haft sitt körkort i två dagar. :)

Sedan var det hem för att duscha snabbt som attan och göra sig iordning för att åka till Kalmar. Hämtade mitt pass och såg min bror springa ut. Åh, blir så himla sugen på att ta studenten så det är helt sjukt!! 
Åkte tillbaka till Borgholm och vid sex så var det dax för studentfirande! Vid halv åtta gick Ida och jag därifrån med fulla magar och har nu landat hemma hos mig efter en runda hos henne. Jag sitter och bloggar medans hon diskar allting mamma använt för att överraska och göra henne glad. Kan säga att vårat kök stavades kaos efter att ha ordnat med mat, efterätter, osvosv till idag. Disk och allt man kan tänka sig överallt. Så nu står Ida här och städar i vårat kök. Söt är min vän! 
Nu ska jag byta om mig och spruta på lite parfym sedan ska jag hjälpa Ida för sedan ska vi iväg igen. Kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar sommarlov. Puss hej! 

Titt vad jag hitt, vilken liten chey! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0