korvungar

2012-06-07 @ 00:27:38
Medans jag äser runt på bloggar, gamla och nya, flätar Ida sitt hår. Vi har kollat på världens äckligaste skräckfilm och jag trodde seriöst jag skulle dö. Och jag är INTE en sådan som tycker att skräckfilmer är läskiga, utan det krävs mycket för att jag ska bli rädd. Jag blir upprymd, men det är en annan femma. ;)
Jag har just nu totalt femton flätor i mitt hår och känner mig snyggare än Justin. Hoppas, för Idas skull, att det inte blir bajslockigt imorgon!
Nu är Ida strax klar med sina sjutton flätor och då ska vi äta någonting. Sedan kryper vi ner och jag somnar gott brevid min bästa vän!
Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0