Minna gästbloggar pt.1

2012-06-17 @ 18:00:46
Hej alla Amelias fina och unika läsare! Som ni vet så är Amelia på väg till Berlin, så jag och Andie har fått ansvaret för underhållningen.

Nu undrar ni säkert vem jag är. Jag heter Jasmin men alla kallar mig Minna. Varför verkar alla tycka är väldigt intressant, och om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte varför. Det har hängt med sen jag var liten och i stort sett hela min släkt och alla mina nära kallar mig det.
Jag är 15 år om 1 månad och 20 dagar, jag är född på Kalmar bb (heter det så?). Jag gick på dagis i Borgholm men har flyttat runt väldigt mycket med min pappa i både Småland och Bekinge. I mellanstadiet så flyttade jag tillbaka till min vackra barndoms ö och där bodde jag i 2 år tills jag sen flyttade iväg igen. Nu bor jag i Stockholm, långt ifrån både havet och mina barndomsvänner. Men glömmer dom gör jag aldrig. På nästintill alla lov sätter jag mig på bussen eller flyget för att träffa dom och när jag inte gör det så håller vi kontakten genom ansiktsboken, som det så fint kan översättas på svenska. Och saknar dom det gör jag varenda dag.


Mer av mig kommer ni kunna läsa ända fram tills på torsdag. Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0