lördag

2012-06-09 @ 11:41:16
Dagens planer är heldag i stallet då jag måste packa om hela mitt skåp, tvätta schabrak, tvätta hästsvans och rida förstås! Har med mig min fantastiska hästskötare och vän-Ida så där emellan lär det bli fika, fika och... fFika! Ingen beach 2012 här inte ;)
Just nu ligger jag och slöar i min del av sängen. I den andra ligger Ida och kollar håruppsättningar till skolavslutningen. Igår åt vi våran nybakade kladdkaka och kollade på The last song. Vilken film! Så otroligt söt och sorglig. Har sett den tre (?) gånger men låg ändå här och grät medans Ida somnat. Jag är verkligen jätte filmkänslig.  
I sommar ska jag hitta sådan kärlek! Göra massa roliga, galna saker tillsammans. Hade till och med haft lerkrig, åh, så sött! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0